Pénz, mint téma...

 2012.01.15. 11:22

Régen jelentkeztem. Elvégre befejeztem egy régi, és elkezdtem egy új évet, ugyanúgy, mint ti. Két napja, este, a 12 órás műszakom után óriási késztetést éreztem arra, hogy megosszam veletek a gondolataimat. Gyorsan leültem A Forest Gump előtt bepüfölni a gépbe azt a néhány mondatot, ami bennem volt. Nem szaporítom tovább a szót, de egy teljes óra munkája tűnt el nyomtalanul, pedig nem nagyon, csak kicsit bénáztam.

Elgondolkodtam, hogy ez vajon miért történhetett?

Önvizsgálatot tartottam, és arra a megállapításra jutottam, hogy

  • nem volt szeretet az írásban
  • inkább okoskodtam
  • nem pedig segítettem a tartalommal
  • csak a saját fejemmel gondolkodtam
  • egy sémát akartam ráhúzni minden kollégámra
  • elfelejtettem belebújni mások bőrébe
  • arrogáns voltam
  • kioktató stílusban írtam
  • jó szándék vezérelt, ami mégsem érződött az írásomon.

Tehát, nem véletlen, hogy nyomtalanul eltűnt az írás. Így legalább senkit sem sikerült megbántanom. 

Ilyen hosszú bevezetés után egyetlen kérdéssel fordulok felétek. 

Miről szeretnétek tanulni a blog olvasgatása közben? 

Hogy miért kérdezem ezt?

Mert nem vagyok gondolatolvasó, ám belső késztetést érzek arra, hogy értékes tartalommal töltsem meg ezt a blogot.

Eszembe jutott például, hogy így itt, virtuálisan beszélgethetnénk a pénzről, a pénz gyarapítási lehetőségeinkről, a pénzhez való viszonyulásunkról. 

Mit szóltok hozzá? 

Ha tetszik az ötlet, dobj egy lájkot, és kérd el az ingyenes tanulmányt! 
(a jobb oldalsávban találod)


 

Címkék: pénz

A bejegyzés trackback címe:

https://novervagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr673548515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása