A karácsony este stressze

 2011.12.20. 14:45

Már régóta nem sajátom az ünnep előtti euforikus vásárlási láz. Inkább szorongás, inkább szomorúság! Nem ajándékok vásárlása jár az eszemben, nem a szebbnél szebb fenyőfák között nézelődök, nem érdekelnek a csodás új égősorok, díszek. Nem.
A PULYKA jár az eszemben! Mekkora lesz? Jut-e a húsából mindenki tányérjára? Jut-e annyi, hogy még másnapra, harmadnapra is maradjon?  Rég volt ilyen!

A várost járva nézem az árakat és tapogatom a zsebem. Az árcédulák és a zsebem tartalma messze nincsenek szinkronban. Hiába próbáltam tartalékolni, hogy jusson a PULYKÁRA, a zsebben nem marad elég! A zsebben már régóta csak pulyka virslire, pulyka "húspép" fasírtra marad pénz! 

Pár hete elkezdtem nézni a nagyobb PULYKÁKAT, nem tapogattam a zsebem. Nem tapogattam, mert ígéretet kaptam, hogy lesz benne PULYKAPÉNZ!
Felszabadultabban nézelődtem, bátran megnéztem a szépen gömbölyödő , feszülő , nagyra húsosodott PULYKÁKAT. Magabiztosan nézegettem a magukat kellető csodákat, mert nálam volt az ígéret, hogy az egyik ott fog gőzölögni az ünnepi teríték közepén. 

 

Pár napja elfordítom a fejem , ha ezeket a dögöket látom! Nekem ne kellesék magukat! Igazából nem is vagyok oda a PULYKÁÉRT! Legalábbis a virsli és a húspép íze nem igazán tetszik az ínyemnek!  Az ígért PULYKAPÉNZ is csak részletekben jön! A PULYKÁT én is csak részben tudom megvenni! PULYKA FAR-HÁT lesz az ünnepi asztalon, hogy a gyerekeim legalább az igazi ízt érezzék!

K.L.

A bejegyzés trackback címe:

https://novervagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr113478299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LeonSilver 2011.12.22. 11:30:09

A képviselő "uraknak" biztosan nincs és nem is volt ilyen gondjuk. És akkor ne nyíljon ki a bicska az ember zsebében..

index.hu/belfold/budapest/2011/12/22/vege_a_fovarosi_kepviselok_fizetos_fb-tagsaganak/

J.F.

ajnadea 2011.12.22. 11:39:11

"Az fb-tagok járandósága attól függ, mennyit keres az adott kórház főigazgatója – a felügyelőtanács tagja ennek 10, elnöke pedig 15 százalékát kapja."

LeonSilver 2011.12.22. 11:55:57

Én komolyan mondom, hogy a világon nincs még egy ilyen ország.
Kilóg a seggünk a gatyából, emberek éhbérért robotolnak, az ápolóktól kezdve a gyári munkáson keresztül az eladókig és akkor egyesek, akik tagja egy szánalmas klikknek a semmittevésért kapnak hatalmas pénzeket. Havi fél misi?? A semmiért??
Egyeseknek fél milla közel fél éves fizetése...
Hogy nem sül le a bőr a képükről.
Ja, igaz is.Akkor meg szaladnának a kórházba és VIP ellátásért vernék a nővérpultot.

J.F.

ajnadea 2011.12.22. 13:01:36

...és ebben az a legvisszásabb, hogy ők a mi alkalmazottaink. Azért választottuk őket, hogy a mi érdekeinket képviseljék. Mi választottunk rosszul, vagy ők nem tudják, hogy ez a dolguk?

LeonSilver 2011.12.23. 14:37:25

A mi hibánk annyi, hogy mindig bedőlünk nekik. Vagy legalább is a zöm.
Az összes többi, még ha nem is tetszik nekik és előszeretettel kenik a sz**t másokra, bizony az ő saruk. Persze elég nehéz is a saját és a sógor-koma-jóbarát zsebének tömködése közben a pórnépre is figyelni.
süti beállítások módosítása