Piros lámpás (kór)házak

 2012.02.11. 14:13

Létezik a FB-on egy csoportunk , a Nővérszoba.

Megkértem múltkor - a túlnyomórészt lányokból álló - "maroknyi" csoportunkat, hogy tegyen egy próbát, és üsse be a google képkeresőjébe azt a szót, hogy NŐVÉR.

Tudniillik én megtettem (képet kerestem az egyik bejegyzésemhez), és hanyatt estem a felhozataltól.

Nem kaptam levegőt a dühtől. Megfogalmazódott bennem a kérdés, hogy vajon
miért kapcsolódik össze az ápolói hivatásunk ilyen szorosan a szexualitással?

A kérdésemre megérkeztek a válaszok, mint például:

  • mert a legtöbb nővérke foto erotikus (ja, akadnak szép lányok egy kórházban és bárhol máshol is)
  • alapvetően egy nőies szakmáról van szó (hány nőies szakmát mutassak még?)
  • ahol sok a nő, ott beindul a férfiember fantáziája és a vadászösztöne (Valóban? Én sok meztelen férfit látok fekve a betegágyában, aki örül annak, hogy szuszogni bír.)

Most jönnek a keményebb hozzászólások:

  • Mert a h... k.... szégyelli a saját nevét vállalva művelni a "szakmát (Húhú!!! Erősen gondolkodtam, hogy ezt a mondatot bemásoljam-e.)
  • "Én egészségügyi szakközépben végeztem, de csak K...képzőnek hívták a sulinkat. Persze ez még az átkosban volt." (Bevallom ez a hozzászólás fájt a legjobban! Férfi írta, és próbált vigasztalni, hogy régen volt, talán igaz se volt.)

Írt egy hölgy is, aki megválaszolt, amikor ott volt az ideje a "visszaszólásnak: 

  • "Egyszer egy zavart nagyi lek....ázott ..., s csak annyit mondtam neki, hogy óh, Nagyikám, bár az lettem volna, most biztos nem magát mosdatnám és pelenkáznám :( 

No, nem lettem se okosabb, se derűsebb a témával kapcsolatban. 

Ráadásul felfedeztem  a neten egy újabb képet, amit saját kezűleg, mint bizonyítványt, azÉletmentők osztottak meg: 

 

 
Muszáj volt? 
Ez lenne a valóság? 
Nevessünk, kérték tőlünk. 
Én nem nevetek, pedig nem tartom sem álszentnek, sem prűdnek magamat. 
 
Ha valóban így ítél meg bennünket a közvélemény, és így vélekedünk saját magunkról, akkor 
 
már csak a piros lámpa hiányzik a kórházak főbejárata fölül.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://novervagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr804093757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LeonSilver 2012.02.11. 15:47:40

Talán sokan úgy gondolják, hogy este a betegek alszanak (aha, persze) és a nővérkék unalmukban (hát hogyne) a dokikkal hetyegnek. Ez sem épkézláb magyarázat, de mást nem tudok elképzelni.
Na meg persze vannak olyanok, akik kissé talán alulöltözöttek és talán ez is közrejátszik ebben a legendában. Mert ez leginkább legenda. Persze én is hallottam annak idején, hogy k.... képző, de nem gondolom, hogy valóban az lenne. (még jó..)

kód 2012.02.11. 18:42:26

Hogy mi van egy kórházban ténylegesen azt te jobban tudod mint én.

Hogy miért találsz sok szexes nővérkés képet ahhoz viszont férfiként igen. Megmagyarázni nem tudom, de egy csinos nő nővérnek öltöztetve sokkal izgatóbb, mint más ruhában. Egy pszichológus biztos meg tudja mondani miért, attól tartok valami elég ilyesztőt mondana, hogy ez valami csecsemőkori emlékekből fakad, ahogy az anyánk gondoskodott rólunk.

Ráadásul ruhától független is feltűnő, hogy kórházban sokkal szebbnek láttam a nővéreket, mintha mondjuk fürdőruhában láttam volna őket egy strandon. Ez meg az elesettséggel függhet össze.

Lényeg, hogy nem kell magadra venni. És azt se képzeld ezentúl, hogy amint megjelensz egy férfibeteg előtt nővérruhában, rögtön a szex jut eszébe. Aki beteg az örül hogy éppen él. Ha már jobban van akkor azért eszébe fog jutni :) Meg az is, hogy szarban lenne nélküled (rossz esetben szó szerint), úgyhogy ha barátságos vagy kicsit, akkor nagyon fognak szeretni. Talán még gyorsabban is gyógyulnak.

ajnadea 2012.02.12. 09:04:45

@kód: erre eddig sohasem gondoltam, bár múltkor a férjem látott a "nővérszerkómban", és nagyon megdicsérgetett. Nagyon szeretnek a betegek, mert a legszebb "ruhadarab" rajtam a mosolyom, bár most főnyanyaként picit távolabb kerültem tőlük, és ezt sajnálom is.

kód 2012.02.12. 11:51:08

@ajnadea: Örülök, hogy sikerült újat mondanom. Lehet, hogy nem teljesen a foglalkozásodtól függetlenül választott éppen téged a férjed :)

-Flatley- 2012.02.12. 12:10:12

Akkor őszintén férfiszemmel:
Felénk is ribancképzőnek hívták a szakközépet, a kisváros összes sulijában, discojában fenték a fogukat az osztálytársaimra, a környék legbevállalósabb lányai voltak...

Brix 2012.02.12. 15:20:55

A nővér, ahogy a tanítónő, a leginkább legelnőiesedett szakma , ezért kapcsolnak hozzá szexuális képzeteket. Nekem nagyon sok nővér barátnőm volt eddig, és az a tapasztalatom, hogy talán nyitottabbak és természetesebbek ebben a témakörben, mint a többi foglalkozast választó. Ez számomra, mivel férfi vagyok, pozitív dolog.

Nohát 2012.02.12. 20:59:25

Én sem mostanában voltam középsulis, de Tatabányán, az 1980-as évek közepén is az eüs csajokat gondoltuk a leginkább bevállalósnak és emlékeim szerint alappal. Mondom ezt úgy, hogy még a baráti körömben is voltak ilyen lányok. Kurvaképzőnek azért nem hívtuk az intézményt.

Amúgy meg a fiatalabb nővérkék, az egyetlen magukra húzott fehér köpenykéjükben, ami alól jó esetben simán kivillan a bugyi, főleg, ha az ember feje mondjuk a nővérke dereka körül van, mert mondjuk fekszik, úgy is mint beteg, nos, ha az ember nem haldoklik, akkor jó esetben megmoccant benne valamit. Ezt meg mondom úgy, hogy mikor 2004 körül a Péterfyben feküdtem gerinctörötten, Zsuzsika nővérke sokszor vonult fel ilyesformán és nagy tisztelet övezte a kórtermekben.
süti beállítások módosítása